contact-us

רוצים לשמוע עוד?

רוצים לשמוע עוד?

    post-form-bottom

    אטרקציות לאירועים לילדים

    background

    רוצים לשמוע עוד ?

    אנחנו נחכה עוד הרבה?

      לקוחות ממליצים

      אנחנו דואגים שתמיד צאו מרוצים
      reviews-image
      author-of-review
      סיגל - עיריית חיפה

      .אומנם אנחנו עובדים כבר המון זמן יחד אך חייבת להגיד תודה על תודה על פרוייקט ענק שכזה ללא תקלות ושהכל פשוט היה מושלם!!!
      30 אירועים בקיץ אחד עם עשרות אומני ופעילויות… אין עליכם תודה רבה.

      author-of-review
      אפרת - מזרחי טפחות

      מודה! מודה! מודה! על הכל!!!!
      תודה באת פתאום ואמרת הנני!!
      מבחינתי סוג של נס תודה על מי שאתה עבורנו.
      משפחת מזרחי טפחות

      author-of-review
      ליאת ושגית - י.מ.א מוצרי אריזה

      לירן המון תודה על אירוע מושלם
      כרגיל סיפקת את הסחורה ואפילו מעבר.
      מאד נהנית לעבוד איתך.. העובדים היו בעננים,
      אחלה אירוע!

      author-of-review
      אורון אוחנה

      הזמנו את לירן לעשות הפקה מגוונת. מהרגע הראשון ההתנהלות עם לירן אתה מהירה ומקצועית מאוד, כל בקשה שעלתה נענתה בחיוב. בנוסף, קיבלנו מלירן המון עצות מעולות לגבי דברים נוספים שרצינו ניסיון. ההפקה הייתה מסודרת מאוד וכל האורחים נהנו. עמידה בזמנים, סדר ומתקנים ברמה גבוהה מאוד.

      עוד מאותו תחום

      שירותים נוספים שכדאי לדעת

      אטרקציות לאירועים לילדים

      אטרקציות לאירועים לילדים יוסיפו רבות. מדובר בעיקר על כאלו המתאימות לבנות ובנים בגילאים שונים. הכנתן ואספקתן נעשית על פי בקשת המזמין על פי רשימה אותה הוא מכין. כל הפעילות במהלך האירוע תנוהל על ידי צוות עובדים ומפעילים מנוסים בפיקוח מנהל. חברת גולדבאום הפקות פועלת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע חשוב.

      אטרקציות לאירועים לילדים – מרגשות ומוסיפות לחוויה

      אטרקציות לאירועים לילדים מתוכננות היטב מתוך מטרה לספק את הריגושים הרבים לאורחים. ניתן למצוא מתנפחים יבשים, אחרים לסביבת מים, כאלו עליהם ניתן לבצע פעילות ספורטיבית ועוד. בנוסף, מבוכי לייזר, קורות פחד, עמדות מולטי מדיה, סימולטורים ועוד. ניתן למצוא אירועים המתקיימים תחת כיפת השמים ובסביבת טבע כמו חוף ים, חורשת יער ועוד. אחרים בגני ואולמות אירועים, במתחמים פרטיים וכדומה. את האטרקציות מתאימים למקום ולמצב. הן תפוזרנה במתחם וניתן יהיה להשתמש בהם לאורך מרבית שעות המסיבה. ליד רבים מהמתקנים יעמוד מפעיל שישגיח על הפעילות הנדרשת, ינחה, יסביר ועוד. ניתן למצוא אטרקציות שייפתחו כבר בעת קבלת הפנים, אחרות לאחר האוכל ונוספות בזמן מסיבת הריקודים ועד לסיום האירוע.

      הכנת תשתית

      במקום מסודר ההכנות הן שגרתיות, אלא שבמקומות טבע בהם אין חשמל זורם יהיה צורך לארגן גנרטורים, דוכני מזון, במות לריקודים וכיוצא בזה. בכל אירוע בו משתתפים ילדים חייבת להיות מוסיקה. לכן, יהיה צורך במערכת מולטי מדיה עם הגברה לטובת הקרנת קליפים וסרטונים, הצגת תמונות ועוד, וכן, לטובת מוסיקת רקע ו/או ריקודים. במסיבות ערב ידאג הצוות לאמצעי תאורה מתאימים. כל ההכנות הללו לטובת אירוע אטרקטיבי.

      שירות מקצועי

      חברת גולדבאום הפקות פועלת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא כולל ייעוץ לכל מתלבט לגבי האטרקציות המתאימות שיעשירו את חווית המשתתפים הצעירים, אספקת עובדים, ליווי במהלך הפעילות, פירוק כל האטרקציות וניקוי המקום. כל זאת במחירים נוחים. מנהלי החברה הינם בעל ידע רב וניסיון עשיר המגיעים, בין היתר, ממתן שירות מקצועי ללקוחות רבים לאורך השנים. הם ישמחו להעמיד את התשתית המעולה לטובת לקוחות נוספים – בין אם הם חדשים או חוזרים.

      לקוחות שלנו

      גאים להציג אותם בואו להיות גם חלק